Fondata in anul 2003, LinkedIn are o crestere constanta a numarului de utilizatori care folosesc platforma, ajungand in anul 2015 la peste 347 de milioane de utilizatori din peste 200 de tari sau regiuni. Profitul companiei este substantial si se realizeaza prin afisarea de anunturi sponsorizate, acesta permitand sa sustina 4500 locuri de munca cu scopul de a imbunatati platforma din toate punctele de vedere.
Alte avantaje ale platformei:
- utilizatorul controleaza informatia ce va fi vizibila pe internet (de exemplu in motoarele de cautare);
- disponibil pe dispozitivele mobile ce ruleaza iPhone sau Android;
- permite afisarea ultimelor articole postate pe platforme de blog precum Wordpress sau TypePad;
- utilizatorii pot interactiona cu usurinta si intr-un mod util si se pot abona la conturile companiilor, primind mesaje de informare atunci cand se ivesc noi oportunitati in cadrul companiei;
- prin intermediul grupurilor, utilizatorii pot folosi platforma si pentru informare, nu doar pentru socializare sau afirmare profesionala.
Crearea unui cont LinkedIn se face astfel:
- accesarea www.linkedin.com;
- introducerea numelui, adresei de e-mail si a parolei, apoi click pe "Join Now"
- importarea unui CV sau completarea acestuia online.
Surse:
https://press.linkedin.com/about-linkedin
http://en.wikipedia.org/wiki/LinkedIn